Salta al contingut principal

avenir-se per conrear el millor avenir

 Benvolgut/da alcalde/essa de


Em poso en contacte per presentar-li una iniciativa que considerem molt beneficiosa per al nostre municipi i els seus ciutadans. La proposta s'anomena "Avenir-se", i està pensada per enfortir els valors de comunitat, economia local i el benestar de les famílies i entitats del nostre territori.

El nostre objectiu és explicar-li com aquesta iniciativa pot contribuir a potenciar el desenvolupament local, reforçar els vincles entre les diferents sectors i col·lectius, i crear una mirada esperançadora cap al futur de Playa Daro.

Ens agradaria molt poder comptar amb el seu suport i col·laboració per fer aquest projecte realitat, i també abordar possibles línies d'actuació conjuntes que beneficiïn a tota la comunitat.

Estem a la seva disposició per explicar-li més detalls i respondre qualsevol dubte que pugui tenir.
Ens trobem el proper 18 de juny per a una trobada que esperem sigui profitosa per a tots.

Gràcies per la seva atenció i suport.

Cordialment,

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

TVOS per tot arreu

   Ostres Dani , no habias colgado el Telefono y llaman a la puerta ..... ostres Gabriel Cagliolo que venia de tu parte , era el que dormia en la habitacion que me dejabas cuando venia a impulsar la red de agentes de ACN en la Mancha 

26,454 a entrar i participar i gaudir de ....... El Portalet de la Memòria

  26,454 convidats i convidades entrar i participar i gaudir de .......   El Portalet de la Memòria el Q del Portalet et convida a visitar sobint El Portalet de la Memòria i a coneixer com tenir MES PRESENCIA EN LA XARXA I EN EL CARRER EN PRIMAVERA El RETORN ... A UNA en EL CIEL   Tot comença en Primavera

el mes dels amics i les amigues que han marxat a l'altre canto del mon

 EL RETIRAT que no para  enlaira el mes dels amics i les amigues que han marxat a l'altre canto del mon  A Memoriar Guaitant enrera Persones innovadores