Salta al contingut principal

Afiliar-se al Sindicat de Lllogateres es una forma de participar

Afilia’t

Tres raons per afiliar-se al Sindicat:

  1. Només ens financem a través de les quotes i la nostra activitat. 
    No rebem subvencions d’institucions, ni donacions de partits o fundacions.  L’afiliació de tothom ens permet sostenir la nostra activitat i mantenint la independència econòmica.
  2. Si som més, tenim més força. Volem un sindicat fort i cada vegada més gran. Quan ens dirigim a un govern o a un rendista per negociar, tenim més força si saben que darrere hi ha milers de persones afiliades.
  3. Amb el Sindicat, no estàs sola. Afiliar-te et dona la protecció d’una organització que t’informa els teus drets i t’ajudarà a defensar-los, que amb suport mutu t’acompanyarà quan ho necessitis. També et dona veu i vot a tots els espais de participació.



Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

TVOS per tot arreu

   Ostres Dani , no habias colgado el Telefono y llaman a la puerta ..... ostres Gabriel Cagliolo que venia de tu parte , era el que dormia en la habitacion que me dejabas cuando venia a impulsar la red de agentes de ACN en la Mancha 

26,454 a entrar i participar i gaudir de ....... El Portalet de la Memòria

  26,454 convidats i convidades entrar i participar i gaudir de .......   El Portalet de la Memòria el Q del Portalet et convida a visitar sobint El Portalet de la Memòria i a coneixer com tenir MES PRESENCIA EN LA XARXA I EN EL CARRER EN PRIMAVERA El RETORN ... A UNA en EL CIEL   Tot comença en Primavera

el mes dels amics i les amigues que han marxat a l'altre canto del mon

 EL RETIRAT que no para  enlaira el mes dels amics i les amigues que han marxat a l'altre canto del mon  A Memoriar Guaitant enrera Persones innovadores