Salta al contingut principal

SER MESTRE DE PROGRAMACIO DE ORDINADORS EN ELS ANYS 60S

 Els programadors de el CPD de la Saenger i del CTI de la Solva es treien uns bons diners donant lasses de programació , a mi bo em deixaven , encara que era programador també i era bo. Tens 18 anys em deien Luis Mi i el Divino, la gent de la Solvay, que ven ¡en de Torrelavega no han estat dacord en qwue t'incorpors al quadre de prfessors , fis que siguis MAYOR DE DEDAT 

MESTRE DE PROGRAMACIO DE ORDINADORS EN ELS ANYS 60S 


hi havien poques escoles , la gent de BIT I SWRESCO que ensenyaven a programar en Assenmbler amb un


el 1401 que feien servir per subministrar serveis informatics a les grans empreses


El centre de formacio de IBM en la Plaça Urquinaona i l'nstitut FICH  , a tocar de a IBM en el xanfran de Ronda de Sant Pere amb Pau Claris a la banda de TIBIDABo i BESOS , IBM estava enfron a la banda de Llobregat 


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

TVOS per tot arreu

   Ostres Dani , no habias colgado el Telefono y llaman a la puerta ..... ostres Gabriel Cagliolo que venia de tu parte , era el que dormia en la habitacion que me dejabas cuando venia a impulsar la red de agentes de ACN en la Mancha 

26,454 a entrar i participar i gaudir de ....... El Portalet de la Memòria

  26,454 convidats i convidades entrar i participar i gaudir de .......   El Portalet de la Memòria el Q del Portalet et convida a visitar sobint El Portalet de la Memòria i a coneixer com tenir MES PRESENCIA EN LA XARXA I EN EL CARRER EN PRIMAVERA El RETORN ... A UNA en EL CIEL   Tot comença en Primavera

el mes dels amics i les amigues que han marxat a l'altre canto del mon

 EL RETIRAT que no para  enlaira el mes dels amics i les amigues que han marxat a l'altre canto del mon  A Memoriar Guaitant enrera Persones innovadores