Salta al contingut principal

Neix leQ Factoria la fàbrica de leQ relats

 A que has vingut ? li pregunta leQ Rentrevistad'Or de el NOU CIEL  a leQ Factoria la fàbrica de leQ relats

A que he vingut , em preguntes ? 

Dons he vinguta a omplir d'optimisme per on passin les meves MultiOnes, Ones i Ones de relats plens de exemples de actitud positiva, de entusiasme del que engreca , d0il·lusions i d'optimisme , que et sembla ? 

leQ Factoria "la fàbrica de leQ relats"  és 

una de les promotores de " el sidral de l'optimisme " 


OptimistiQa 

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

TVOS per tot arreu

   Ostres Dani , no habias colgado el Telefono y llaman a la puerta ..... ostres Gabriel Cagliolo que venia de tu parte , era el que dormia en la habitacion que me dejabas cuando venia a impulsar la red de agentes de ACN en la Mancha 

26,454 a entrar i participar i gaudir de ....... El Portalet de la Memòria

  26,454 convidats i convidades entrar i participar i gaudir de .......   El Portalet de la Memòria el Q del Portalet et convida a visitar sobint El Portalet de la Memòria i a coneixer com tenir MES PRESENCIA EN LA XARXA I EN EL CARRER EN PRIMAVERA El RETORN ... A UNA en EL CIEL   Tot comença en Primavera

el mes dels amics i les amigues que han marxat a l'altre canto del mon

 EL RETIRAT que no para  enlaira el mes dels amics i les amigues que han marxat a l'altre canto del mon  A Memoriar Guaitant enrera Persones innovadores