jueves, 13 de octubre de 2016

més que el cotxe elèctric, el canvi de model de negoci comportarà una concentració empresarial en el sector, necessària per mantenir les rendibilitats.

El grau i la rapidesa d'adaptació als nous usos del client, enfocats a utilitzar un cotxe per anar d'un punt A a un altre B però sense ser el propietari del vehicle, ha de determinar el grau de consolidació mundial del sector de l'automoció.



Per a Sergio Marchionne, conseller delegat de FCA, més que el cotxe elèctric, el canvi de model de negoci comportarà una concentració empresarial en el sector, necessària per mantenir les rendibilitats.

1 comentario:

Andreu Campanario Ponga dijo...

L'operador de mobilitat es frega les mans en veure la manca de esperit innovador del sector de la automoció i el turisme

La manca de innovació és el forat per el que es va ficar cbify i trivago per fer-se amb diversos sectors i cobrar de cadascú dels seus components sense més valor que el que aporta una plataforma

La manca de compartir i cooperar
La poca consideració que els empresaris de aquests sectors donen a la comunicació amb els mercats potencials i amb els mercats dels seus propis clients...... Es el forat més gran

Concessionaris i tallers
Càmpings apartaments i hotels són els sectors elegits per quedar se LES RELACIONS AmB ELS CLIENTS