Passa al contingut principal

Una Millor Actitud per promoure els 11 principis


els 11 principis


  1. Cobdícia  , no Gracies No soc cobdiciós (no trobo el verb ) de  l'estil d'altres, construeixo cada dia el meu estil amb el meu equip
  2. Respecte 100, jo respecto els meus "antics dits competidors"
  3. Memòria i passió, no m'oblido mai de la alegria a la feina
  4. Compartir + = + eficàcia, sempre comparteixo els exits amb els altres
  5. Viure i Reviure, Tributo respecte al present
  6. Ser tu sempre, Soc sempre autèntic i estic content de ser ho 
  7. Complir es elemental , entrego i pago puntualment
  8. Companys , amics per sempre, dedico temps per els companys i les companyes
  9. Festa cada setmana , mai treballo massa els diumenges
  10. Somiar es sa, obro molt els ulls sempre per veure i imaginar el futur 
  11. + QAlicio + Gran + ètica + estètica + valor + confiança + il·lusions + Optimisme

Comentaris

orientate ha dit…
Benvinguts els comentaris que han pet l'equip de PodemOS sobre "los mayores" i la seva participació en els avanços i les transformacions a Madrid i al resta de les regions del "reino de España", Catalunya es un altre cosa !!!

Entrades populars d'aquest blog

més que el cotxe elèctric, el canvi de model de negoci comportarà una concentració empresarial en el sector, necessària per mantenir les rendibilitats.

El grau i la rapidesa d'adaptació als nous usos del client, enfocats a utilitzar un cotxe per anar d'un punt A a un altre B però sense ser el propietari del vehicle, ha de determinar el grau de consolidació mundial del sector de l'automoció. Per a Sergio Marchionne, conseller delegat de FCA, més que el cotxe elèctric, el canvi de model de negoci comportarà una concentració empresarial en el sector, necessària per mantenir les rendibilitats.

Silver Llac Observatori de la eQclimatologia en el Comerç , petits negocis, profesionals i autònoms

Instituto del Medite rráneo Proporcionamos a las personas y organizaciones ventajas competitivas mostramos cómo desencadenar su potencial para lograr sus objetivos

En busca de la Reputació perduda

Els bancs, han perdut totalment la reputació que tenien   especialment en els punts on actuen en els aspectes de atracció, retenció i fidelització dels clients, ja siguin particulars , de comerços i de petites i mitjanes empreses. Els empleats, els directors  i empleats de la Xarxa de'oficines han perdut el sentiment de pertenyer a un sector solvent   Els Directius bancaris han perdut també, l'orgull que representava tenir una ocupació reconeguda dins la societat,  L'entorn  familiar, amics i veins de empleats, subcontractats i proveidors han perdut la confiança, seguretat i credibilitat que els donava estar en la orbita de una entitat financera  QuitCAT Publicini/OS   QuitCAT es un paQueT disenyat per les Caixes d'estalvi actualment en processos de fusió o de absorció  Un Nou Canal X la captació ., retenció , fidelització i fertilització del mercat resultant dels `processos de fusió"  Green  7 vegades mes verd que  un sol día de reunió de la Xarxa d'ofi