lunes, 4 de octubre de 2010

ONA TARDOR en la vegueria de la Catalunya Central

COMERÇOS , AUTÒNOMS I PETITS NEGOCIS COMPARTEIXEN ESPAIS A INTERNET I NOUS CANALS DE COMUNICACIÓ DINS DE LA CAMPANYA ONA TARDOR X LCC QUE LA CONSULTORA MULTIDISCIPLINAR TARQUINOS HA LLENÇAT AL LLARG DE  LES COMARQUES DE LA VEGUERIA CATALUNYA CENTRAL AMB MANRESA COM EPICENTRE.


COL·LABOREN  EN LA CAMPANYA ONA TARDOR X LCC 

INNOGRAN ONG QUE IMPULSA LA COMUNICACIÓ  LA FUNDACIÓ MORET I MARGUI QUE impulsa la recopilació del talent i LA MEMORIA DE COMERÇOS, TALLERS I PETITS INDUSTRIALS QUE HAN ESTAT EL TEIXIT QUE HA DISTINGIT les comarques de  La VEGUERIA LA LLARG DE L'HISTORIA 





ONA TARDOR X LCC  CONTA AMB EL SUPORT  DE FIRMES DE UNA GRAN VARIETAT DE SECTORS   CAIXES D'ESTALVI , BEGUDES I ALIMENTACIÓ, SALUT, AUTOMOCIÓ I MOTOCICLISME ESPORT I MUSICA I  LOGÍSTICA ENTRE D'ALTRES

Totes elles tenen un denominador comú , tenen programes de Responsabiltat Social  programes de Responsabilitat Social amb especial atenció a pimes, comerços que actuen en els territoris de la vegueria per aquest any 2010 i el 2011.




ONA TARDOR X LCC  PUBLICA ESPAIS A INTERNET, QORNERS, EN ELS QUE ESTABLIMENTS COMERCIALS I PROFESIONALS MOSTREN LES SEVES PROPOSTES , ELS SEUS PRODUCTES, ELS SEUS SERVEIS I ELS SEUS ESPAIS A DISPOSICIÓ DEL PÚBLIC

Tots ells tenen un denominador comú , tenen talent , tenen historia i tene confiança en el futur de la vegueria 





ONA TARDOR X LCC  CONTA AMB LA COL·LABORACIÓ DE UN EQUIP COMPOSAT PER PERSONES DE DIVERSES GENERACIONS,  XARXA COMUNICAD'OR, UNA XARXA QUE VA COMENÇAR LA SEVA GESTACIÓ A PRINCIPIS DEL SEGLE EN LA CAPITAL DE LA VEGUERIA, EN MANRESA. 




Xarxa Comunicad'or s'ha desenvolupat al llarg dels ultims anys a Camp de Tarragona, Barris emblemàtics de Barcelona i Madrid, El Pallars i Andorra,  Murcia, La Manxa, Pais Basc, La Vall d'Aro i Gijón.

Xarxa Comunicad'or participa en la el·laboració del informe en lìnia, sobre la situació emocional   que viuen les families a conseqüència de la crisis i, participa també, en la construcció dels informes eQlimatics en linia que recullen idees  suggeriments i orientacions  davant la crisis, proposen en linia   noves practiques, noves eines i nous canals de comunicació amb clients, col·laboradors i mercats potencials.




XQèNO? fem cada dia Afirmacions X el Canvi



No al Socavon Digital
La “necessitat” del Canvi de XIP per part de les persones està comunment acceptada
veiem que expressions de aquest Canvi de XIP son noticia, creen models i faciliten la generació de xarxes 
Andreu Campanario Ponga