jueves, 9 de septiembre de 2010

En busca de la Reputació perduda



Els bancs, han perdut totalment la reputació que tenien  


especialment en els punts on actuen en els aspectes de atracció, retenció i fidelització dels clients, ja siguin particulars , de comerços i de petites i mitjanes empreses.Els empleats, els directors  i empleats de la Xarxa de'oficines han perdut el sentiment de pertenyer a un sector solvent  
Els Directius bancaris han perdut també, l'orgull que representava tenir una ocupació reconeguda dins la societat, 
L'entorn  familiar, amics i veins de empleats, subcontractats i proveidors han perdut la confiança, seguretat i credibilitat que els donava estar en la orbita de una entitat financera 

QuitCAT Publicini/OS
 
QuitCAT es un paQueT disenyat per les Caixes d'estalvi actualment en processos de fusió o de absorció 
Un Nou Canal X la captació ., retenció , fidelització i fertilització del mercat resultant dels `processos de fusió" 


Green 7 vegades mes verd que 
  1. un sol día de reunió de la Xarxa d'oficines de una zona
  2. una edicio de folletons per els inutils anuncis que hi han a les oficines 

lunes, 6 de septiembre de 2010

els juristes es dediquen al recobro de factures ? no pot ser amb la feina que hi ha ara amb els conflictes juridics que provoquen els efectes de la crisis economica

Llicenciats en dret , certificats i acreditats per les Universitats que son  titulars de despatxos  situats en els carres mes embelamatics de les ciutats de Catalunya signen i envien cartes amb un to totalment indigne de persones acreditades, teoricament en la societat a la que ens dirigim, una societat del segle XXI inmersa en una crisis economica i de valors.

Es bo  identificar l'importancia de la comunicació i del esprit que respira una simple cartaa

De 5.2 Preparacio palauet
  • veïns que tenen enrederida la quota de la comunitat de propietaris
  • titulars de hipoteques establertes amb el banc o caixa que tenen algun rebut pendent
  • targetes de crèdit
  • companyes de comunicacions que generen situacions desesperants ames de deutes
  • Companyies de serveis de gas, llum, aigua que incumpleixen constanment les minimes normals racionals de comportament